Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Vi bygger nytt hus nu och där kommer vi ha ett mer klassiskt kök. Det här är ju väldigt sterilt men väldigt schysst när man har köket öppet på övriga levnadsytor. Bänkskivan är en 7,6cm laminatskiva. Golvet är polerad klinker 60x60.
Är det ett visningshus eller är det någon som bor där?
Nej det är inget visningshus. Jag och min fru bor där. Vi har dock inga barn ännu, så vi kan hålla det väldigt stramt. Huset är precis sålt så det här är bilderna inför visningen.
Vitvarorna är från electrolux. Köket kostade runt 80' sen kostade vitvarorna ca 150', så det var där jag la krutet. Det är ju vitvarorna man använder, köket är ju mest förvaring. Så totalt gick det på 230.000:- exkl. Montering.