Medlem
· Västernorrland
· 528 inlägg
Det är en Ikeas Renlig från 2012 el så. Satt i huset när vi flyttade in och jag fick ingen bruks.
Det är ett malande ljud i den och jag tycker inte den verkar få vatten och det var rätt torrt i den när jag upptäckte att den krånglade. Testade att hälla i några glas vatten och det pumpade den ut direkt.
En av lamporna blinkar också men jag har inte lyckats hitta vad det innebär.
Förslag och idéer mottages ytterst tacksamt
Medlem
· Västernorrland
· 528 inlägg
Ok.
Om det blir nyköp - funkar det att köpa en integrerad maskin från Ikea? Alltså funkar det med de gamla stommarna osv? Köket är från 2011-2012 ungefär.
Eller är det bättre att bara köpa en ”vanlig”?
Om det blir nyköp - funkar det att köpa en integrerad maskin från Ikea? Alltså funkar det med de gamla stommarna osv? Köket är från 2011-2012 ungefär.
Eller är det bättre att bara köpa en ”vanlig”?
Medlem
· Västernorrland
· 528 inlägg
Klicka här för att svara