T
Thomas_Stina skrev:
Ja det undrar jag med!
Nya modet, har du inte kollat i dom senaste kökskatalogerna, oftast brukar det vara vita högblanka bänkskåp och väggskåp i valnöt, snyggt som attans.........

det ser annorlunda ut gillar det gröna kaklet och luckorna med rostfria handtagen. lite rörigt intryck men annars helt okey

Vad är det för köksfläkt?

Fint kök =)

Snygg golv, varifrån är det ?

tank77 skrev:
Nya modet, har du inte kollat i dom senaste kökskatalogerna, oftast brukar det vara vita högblanka bänkskåp och väggskåp i valnöt, snyggt som attans.........
Jodå, lite koll har jag nog och jag håller med om det Du beskriver är RIKTIGT snyggt, men att välja att blanda vita luckor med björkluckor i både med och utan vitrin och sen att röra till det ytterligare med ett annat träslag i bänkskivan OCH att ha grön mosaik - det blev för mycket för mig som gillar när det är enhetligt.
Men det är ju tur att vi har olika smak och att de som ska leva i det är nöjda!

Hej hej, gillar de vita luckorna skarpt. De kommer att sitta i mitt kök oxå en vacker dag.
Ingen björk dock :-). Men men ni ska ha en elogé för att ni vågar chansa och göra nåt som inte många har.

Björk och vitt blandat är ju en annorlunda ide.
Blir lite väl rörigt med mörk bänkskiva och att dimensionerna på överskåp/underskåp inte matchar dock.

Snyggt annars, jag gillar kombinationen mosaiken/golvet...

/K

Jag måste bara fråga vilken puustelli butik du fick offerten ifrån?:confused: Vi fick en offert med det dubbla priset!! Och då har vi på ett ungefär samma valt samma inredning om syns på bilderna! (Med vitvaror och ioförsig trä luckor)

Hej! Hoppas ni inte blir sura på mig nu, men om jag får vara kritisk så skulle jag gjort 2 alternativa lösningar.

1, Alla skåpen skulle varit enfärgare, antingen alla vita eller alla i björk.

2, Bryt av med en annan mkt mörk eller vit bänkskiva om ni skall ha björk och vita dörrar mixat. Ek och björk tillsammans med vitt blir för många element.

Hur som helst så ser det hemtrevligt ut som det är :-D

nattugglan11 skrev:
Hej! Hoppas ni inte blir sura på mig nu, men om jag får vara kritisk så skulle jag gjort 2 alternativa lösningar.

1, Alla skåpen skulle varit enfärgare, antingen alla vita eller alla i björk.

2, Bryt av med en annan mkt mörk eller vit bänkskiva om ni skall ha björk och vita dörrar mixat. Ek och björk tillsammans med vitt blir för många element.

Hur som helst så ser det hemtrevligt ut som det är :-D
Håller helt med ...

Superfin

Trivia skrev:
En till bild

Helt rätt...våga stick ut och skit i vad alla andra "proffs" tycker....

Lite för rörigt för mig.
Olika höjder, olika fronter, olika handtag. Vita och rostfria maskiner blandade.

Det var ett ganska rejält trådlyft ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.