Hej,
Håller på att bygga hus med IHC-system inklusive larm. Eftersom inkommande tele går via fasadmätarskåp så känns det inte så svårt att sabotera larmuppringningen i huset. Är det någon som har förslag på hur man kan lösa larmuppringning via GSM-modem istället? Jag antar att Lexel kör något eget protokoll mellan styrenhet och sina modem?
/Janne