2 375 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
IFÖ-problem
Ok. Ibland får de utgångsröret lite för stort vid tillverkningen, då kan det bli knepigt att få på manschetten, speciellt om du har ifös vita plastvariant med inbyggd gummipackning.
Men det brukar funka med mycket avloppssmörja eller diskmedel
Men det brukar funka med mycket avloppssmörja eller diskmedel
Klicka här för att svara