Har en Ido Trevi. Den har dubbelspolning men står och rinner lite konstant. Tänker att det är packningen i botten och o-ringen som kan läcka? Men jag hittar inget packningskitt för detta. Se bilder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
O-ringen brukar aldrig läcka.
Ifö ventilring är samma som Ido
https://www.proffsmagasinet.se/vvs-...Movmx7i9RV87PA7hxH5hbWGagZZELu4gaAjIvEALw_wcB
https://badochtoaspecialisten.se/re...HCeTEn5r9IzJC3wRRDUVcvk3wI6WHAEYaAizOEALw_wcB
https://www.vvsobadrum.se/reservdelar/reservdelar-wc-stolar/ido/ido-ventilring-kolv-for-trevi-e
Kan även vara inloppsventilen som läcker. Ser du om det bräddar över i gröna bräddavloppet.
Tryckknappen behöver justeras när man demonterat.
Se här.
https://www.google.com/url?sa=t&sou...0QFnoECBQQAQ&usg=AOvVaw3Ko4hMhZLX4luTOyZVmoGD
Ifö ventilring är samma som Ido
https://www.proffsmagasinet.se/vvs-...Movmx7i9RV87PA7hxH5hbWGagZZELu4gaAjIvEALw_wcB
https://badochtoaspecialisten.se/re...HCeTEn5r9IzJC3wRRDUVcvk3wI6WHAEYaAizOEALw_wcB
https://www.vvsobadrum.se/reservdelar/reservdelar-wc-stolar/ido/ido-ventilring-kolv-for-trevi-e
Kan även vara inloppsventilen som läcker. Ser du om det bräddar över i gröna bräddavloppet.
Tryckknappen behöver justeras när man demonterat.
Se här.
https://www.google.com/url?sa=t&sou...0QFnoECBQQAQ&usg=AOvVaw3Ko4hMhZLX4luTOyZVmoGD
Klicka här för att svara