Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Vi fick information att huset skulle komma på torsdag men sen så ändrades det och idag kom huset. Perfekt för vädret var toppen och solen sken hela dagen. Rejäl Bygg var på plats med ett gäng byggare och tog emot huset från Vårgårdahus. Så långt som vi stannade gick allt bra förutom en incident med lyftkranen som höll på att sluta i katastrof. Kranföraren hade råkat missa ena fästet och mitt i lyftet så släppte det och hängde på en lina. Med hjärtat i halsgropen så lyckades man reda ut det hela och burspråket hamnade rätt. Fantastiskt kul att se början på huset och imorgon bitti kan vi se två våningar på plats. Vi lämnade före mörkret idag.
Screen Shot 2013-11-13 at 6.00.53 PM.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Screen Shot 2013-11-13 at 6.01.09 PM.png
Skapa konto
Screen Shot 2013-11-13 at 6.08.23 PM.png
Skapa konto
Screen Shot 2013-11-13 at 6.09.09 PM.png
Skapa konto
Screen Shot 2013-11-13 at 6.11.59 PM.png
Skapa konto

Johanna / Missfixtrix

Snyggt! Och skönt att allt gått bra så här långt. Lycka med våning 2.

PS. Vi sätter upp vårt hus på måndag och det ser ut som om vi ska slippa ska slippa några större mängder regn i Stockholm närmaste veckan.

Ja det känns kanon! Vad spännande då måste jag gå förbi och se när ert hus reser sig. Dessvärre börjar jag jobba just på måndag men på tisdag lär jag ju absolut gå förbi när jag är hemma med lillen:) Lycka till med vädret och resningen

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.