H habo #1 Medlem · 43 inlägg 20 feb 2005 19:43 habo Medlem 43 inlägg 20 feb 2005 19:43 #1 Efter mycket velande har vi bestämt oss för att bygga ett Götenehus : Huset vi kommer att bygga heter Skogås och är ett 1-plans hus på 156 kvm.Vi kommer att bygga det med delad entreprenad.
Efter mycket velande har vi bestämt oss för att bygga ett Götenehus : Huset vi kommer att bygga heter Skogås och är ett 1-plans hus på 156 kvm.Vi kommer att bygga det med delad entreprenad.
M mary_2 #2 Medlem · 14 inlägg 20 feb 2005 20:02 mary_2 Medlem 14 inlägg 20 feb 2005 20:02 #2 hej jag är lite nyfiken på vad ni fått betala för stommen?