Efter mycket velande har vi bestämt oss för att bygga ett Götenehus ::) Huset vi kommer att bygga heter Skogås och är ett 1-plans hus på 156 kvm.Vi kommer att bygga det med delad entreprenad.
 
hej

jag är lite nyfiken på vad ni fått betala för stommen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.