1 888 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Hyra snickeribod eller annan lämplig plats.
Hej,
Jag har sedan en tid tillbaka fått upp intresset för trä och älskar att skapa. Bygger i skrivandes stund sängbord och vill fortsätta med mitt hoppbysnickeri.
Verktyg har jag så jag klarar mig, men mitt problem är att jag inte har en plats att vara på.
Jag har letat i timmar efter ett ställe att hålla till på men hittar inget.
Någon här som hyr ut ett lämpligt ställe? (behöver inte vara inrett och finnas maskiner)
Alternativt vet vart man kan vända sig.
Jag bor i Stockholm, norrort
Jag har sedan en tid tillbaka fått upp intresset för trä och älskar att skapa. Bygger i skrivandes stund sängbord och vill fortsätta med mitt hoppbysnickeri.
Verktyg har jag så jag klarar mig, men mitt problem är att jag inte har en plats att vara på.
Jag har letat i timmar efter ett ställe att hålla till på men hittar inget.
Någon här som hyr ut ett lämpligt ställe? (behöver inte vara inrett och finnas maskiner)
Alternativt vet vart man kan vända sig.
Jag bor i Stockholm, norrort
Hej! Kanske Gyllene Spiken eller liknande medlemssnickeri? http://www.gyllenespiken.se
Om det fanns lite fler med det behovet och någon driftig som ville ta tag i det, så finns ett bra tillfälle att dra igång något just i Vallentuna nu snart. En företagare nära centrum som går i pension inom ett år och inte vet vad han ska göra med några hundra kvadratmeter lokal med billig hyra. Förutom ett sliprum, ett spraymålningsrum, ett stort rum för diverse montering, ett rum knökfullt med elektriska verktyg och lite kontor med fikautrymme finns snickeridelen med komplett maskinpark i ”Feldernivå”.
”Jag orkar inte hålla på och sälja en massa lösa saker. Bäst vore om någon ville ha rubbet och gärna lokalen också.”
Jag hoppas min fru kan hindra mig från att göra något dumt nu…
”Jag orkar inte hålla på och sälja en massa lösa saker. Bäst vore om någon ville ha rubbet och gärna lokalen också.”
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Kör!Hep skrev:
Om det fanns lite fler med det behovet och någon driftig som ville ta tag i det, så finns ett bra tillfälle att dra igång något just i Vallentuna nu snart. En företagare nära centrum som går i pension inom ett år och inte vet vad han ska göra med några hundra kvadratmeter lokal med billig hyra. Förutom ett sliprum, ett spraymålningsrum, ett stort rum för diverse montering, ett rum knökfullt med elektriska verktyg och lite kontor med fikautrymme finns snickeridelen med komplett maskinpark i ”Feldernivå”.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Husbock eller annan ohyra?
Byggnadsvård -
Kvisthål i panel eller ohyra?
Tak & Vind -
Hyra ut hus - ska man gå via förmedling eller hyr ut själv?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Hyra rotationslaser eller köpa billig?
Verktyg & Maskiner -
Hur ordna transport av hel stock, eller hyra fordon för transport?
Ved, Pellets, Flis