Jag ska dränera huset till sommaren och undrar om det är någon som känner/vet någon som har grävare att hyra ut för en billig peng? Minst 3,5ton grävare måste det vara.
Kanske någon som känner nån som kör grusbil också? =)

Jocke
 
Joukko skrev:
Jag ska dränera huset till sommaren och undrar om det är någon som känner/vet någon som har grävare att hyra ut för en billig peng? Minst 3,5ton grävare måste det vara.
Kanske någon som känner nån som kör grusbil också? =)

Jocke

Cramo i trollhättan !
 
Kolla med tomasgrävare i trollhättan han är billigare än både Cramo och ramirent iaf när vi grävde för dryga månaden sen...
 
Tomasgrävare AB ligger så klart i Uddevalla!! Lite trött nu har lagt tegel hela dagen:-)
 
Maline skrev:
Tomasgrävare AB ligger så klart i Uddevalla!! Lite trött nu har lagt tegel hela dagen:-)

Dem hyrde bara ut grävare med förare. Jag har tänkt att köra själv, det blir mycket billigare så.
 
Sofilen skrev:
Kolla med Magnus Nilsson på Nygårds Traktortjänst : Nygårds Traktortjänst AB
Eller Tommy Nylundh flyttahus.se



/ Sofie
Jag har skickat mail. Få se vad det blir för svar.


Är det någon som vet någon mer?

Jocke
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.