1 762 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Hustillverkare med ateljé
Hejsan
Har för mig att jag för inte så länge sedan såg en hustillverkare som förutom själva huset även sålde uthus som skulle fungera som ateljé. Någon som har en aning om vilka det kan ha varit?
Vill annars gärna ha tips på andra företag som kan fungera. Förutom själva huset vill vi alltså ha ett uthus på två våningar (ca 40+40m²) med mycket ljusinsläpp som ska fungera som ateljé/showroom samt smidesverkstad.
Någon idé?
Har för mig att jag för inte så länge sedan såg en hustillverkare som förutom själva huset även sålde uthus som skulle fungera som ateljé. Någon som har en aning om vilka det kan ha varit?
Vill annars gärna ha tips på andra företag som kan fungera. Förutom själva huset vill vi alltså ha ett uthus på två våningar (ca 40+40m²) med mycket ljusinsläpp som ska fungera som ateljé/showroom samt smidesverkstad.
Någon idé?
En smidesverkstad kräver antagligen lite extra brandskydd och god ventilation. Kan tänka mig att du behöver högre i tak än 240. Summan blir att du troligen bygger både billigare och bättre i lösvirke.
Möjligen kan du snegla på prefab carport, garage eller djurstall.
Möjligen kan du snegla på prefab carport, garage eller djurstall.
Klicka här för att svara