7 896 läst ·
25 svar
8k läst
25 svar
Husqvarna rider stannar
på en del så har man varit lite roliga..H Hallerudsbo skrev:Det ska väl va 3 sensorer.
Aggregatets spak så man inte kan starta med det nede.
Fotbroms den verkar fungera då du kan starta och sen stoppar den när du släpper.
Sen en o stolen.
Denna känner om folk är på eller inte.
Jag skulle se på den först då den sitter väldigt lätt.
Synd bara man lyfter stolen.
Där sitter alla kablarna till andra kontakter genom denna.. Så har man inget strömflöde igenom så får ingen annan kontakt heller ström...
Min 214TC går några sekunder sedan stannar den. Kollat pumpen och den pumpar. Stannar trots att jag sitter still med foten på bromsen och aggregatet uppe. Försöker jag starta genast så går det inte, men om jag väntar ett litet slag så kan den gå några sekunder igen. Båda avgasrören blir varma.D dyhane skrev:
(Kollade att en pump kostar 608kr men på amazon kan man tydligen få 2 för 140kr.)
Något tips/erfarenhet
/Leif
Har en likadan maskin. Har du kollat oljemängden i motorn?L Leitol skrev:Min 214TC går några sekunder sedan stannar den. Kollat pumpen och den pumpar. Stannar trots att jag sitter still med foten på bromsen och aggregatet uppe. Försöker jag starta genast så går det inte, men om jag väntar ett litet slag så kan den gå några sekunder igen. Båda avgasrören blir varma.
(Kollade att en pump kostar 608kr men på amazon kan man tydligen få 2 för 140kr.)
Något tips/erfarenhet
/Leif
Klicka här för att svara