1 628 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
husqvarna automower 230
Hej
Kan inte hitta följande problem någonstans:
Menyns knappar fungerar inte och den startar så fort jag slår på onswitchen, ÄVEN om luckan är öppen,vilket aldrig hänt förut.
Kan man "reseta" den på något annat sätt?
Tacksam för svar
Kan inte hitta följande problem någonstans:
Menyns knappar fungerar inte och den startar så fort jag slår på onswitchen, ÄVEN om luckan är öppen,vilket aldrig hänt förut.
Kan man "reseta" den på något annat sätt?
Tacksam för svar
Klicka här för att svara