Hej!
Vi har fått en offert för målning av vårt hus (fasad) och carport med förråd. Huset är 2-plan ladhus utan många detaljer med boyta på 186 kvm och förråd på 32 kvm, nybyggt. Offert är på 115 tkr inklusive moms, material och arbete med 2 stryckningar. Tycker ni att det är rimligt pris?
Tack för era synpunkter
Vi har fått en offert för målning av vårt hus (fasad) och carport med förråd. Huset är 2-plan ladhus utan många detaljer med boyta på 186 kvm och förråd på 32 kvm, nybyggt. Offert är på 115 tkr inklusive moms, material och arbete med 2 stryckningar. Tycker ni att det är rimligt pris?
Tack för era synpunkter
Klicka här för att svara
