Hej byggvänner!

Är det någon som har byggt med Faluhus? Var har ni för erfarenheter? Vi tänkte bygga med de ett 2-planshus i Stockholm.
 
N Nackashanna skrev:
Hej byggvänner!

Är det någon som har byggt med Faluhus? Var har ni för erfarenheter? Vi tänkte bygga med de ett 2-planshus i Stockholm.
Hur gick det mer ert bygge? Är också i samma banor med just Faluhus och jag fick bra intryck av säljaren.
Dock ligger de över i pris än de andra tillverkarna som jag har varit i kontakt med...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.