Har förälskat mig i A-hus villa Onsala. Är det någon som har några erfarenheter av detta hus eller känner till någon liknande modell? Den tomt som vi är intresserade av har solläge på framsidan vilket gör att uteplatsen måste förläggas dit istället för baksidan. Det verkar inte vara så vanligt med den typen av hus. Man kan ju förstås bygga en uteplats på framsidan som man når via entrén men det känns lite bökigt, vill helst nå den via köket.
Så, som sagt, om någon har tips på hus med liknande planlösning eller med uteplatsen på framsidan (ej enplanshus och minst 160 kvm) är det välkommet!
Väldigt fint hus. Kommer inte på någon direkt husmodell som liknar detta men de flesta tillverkare idag har en New England serie så du borde kunna hitta ett liknande hus.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.