E Emma Jansson2 #1 Medlem · 41 inlägg 4 aug 2022 12:48 Emma Jansson2 Medlem 41 inlägg 4 aug 2022 12:48 #1 På ett av mina fönster ser det ut så här på ena sidan. Känns som att det borde tätas på något sätt? Hur gör jag det? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
På ett av mina fönster ser det ut så här på ena sidan. Känns som att det borde tätas på något sätt? Hur gör jag det?
D DahlEricsson1000 #2 Medlem · 242 inlägg 5 aug 2022 14:06 DahlEricsson1000 Medlem 242 inlägg 5 aug 2022 14:06 #2 Förslagsvis utefog.
E Emma Jansson2 #3 Medlem · 41 inlägg 6 aug 2022 22:54 Emma Jansson2 Medlem 41 inlägg 6 aug 2022 22:54 #3 D DahlEricsson1000 skrev: Förslagsvis utefog. Tack, ska kolla upp det!