17 001 läst ·
65 svar
17k läst
65 svar
Hur tänder ni grillen?
Hade svarat eltändare tills idag. Efter att ha läst denna tråden igår och såg att så många tyckte att skorstenständaren va bäst, så blev jag nyfiken. Va inne på biltema och skulle köpa lite andra saker så såg jag att dom hade skorstenständare och köpte med en. Vilken enkel men bra grej. Första tändningen gick iallafall riktigt fint.
Placering av det jag testat:
1. Skorstenständare
2. Eltändare/elgaffel
3. Tändvätska
74. Engångsgrill, finns det något sämre?
Placering av det jag testat:
1. Skorstenständare
2. Eltändare/elgaffel
3. Tändvätska
74. Engångsgrill, finns det något sämre?
Medlem
· Västra Götaland
· 332 inlägg
Ja, skorsten är kanon. Det går inte fortare men det blir ALLTID jämn glöd på en halvtimme. Ladda, tänd, gör nåt annat, vips klart att grilla.zzingo skrev:Hade svarat eltändare tills idag. Efter att ha läst denna tråden igår och såg att så många tyckte att skorstenständaren va bäst, så blev jag nyfiken. Va inne på biltema och skulle köpa lite andra saker så såg jag att dom hade skorstenständare och köpte med en. Vilken enkel men bra grej. Första tändningen gick iallafall riktigt fint.
Placering av det jag testat:
1. Skorstenständare
2. Eltändare/elgaffel
3. Tändvätska
74. Engångsgrill, finns det något sämre?
Kärnkraft?! :what:Alfredo skrev:
Här är det prima vind i ledningarna...
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
