Är det någon som vet hur dessa utsmyckningar vanligtvis sitter infästa i dörren?

• Dörr med träpaneler och utsmyckade mönster, där frågan gäller infästning av dekorationerna.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
J
Tänker att det kan vara bra att se det utifrån synvinkeln att dörren ser rätt påkostad ut och troligen är ett tidsdokument från när huset byggdes och om inte den är uppskattad nu så blir den troligen det framöver. Kvaliten är troligen betydligt högre än en ny dörr. Så jag hoppas för framtida ägare eller ditt framtida jag att du lär dig leva med dörren och kanske på sikt uppskattar dess utseende...

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
J JohanLun skrev:
Tänker att det kan vara bra att se det utifrån synvinkeln att dörren ser rätt påkostad ut och troligen är ett tidsdokument från när huset byggdes och om inte den är uppskattad nu så blir den troligen det framöver. Kvaliten är troligen betydligt högre än en ny dörr. Så jag hoppas för framtida ägare eller ditt framtida jag att du lär dig leva med dörren och kanske på sikt uppskattar dess utseende...
Dörren kommer få bestå som den är, men funderar på att sätta nytt digitalt lås vilket gör att en av dessa behöver justeras.

• Gilla
JohanLun
  • Laddar…
J
O Ola Grävling skrev:
Dörren kommer få bestå som den är, men funderar på att sätta nytt digitalt lås vilket gör att en av dessa behöver justeras.
Nu är jag inte uppdaterat på trådarna om digitala lås, men den extremt fula doorman v2 / 3 (jag har den första) har jag förstått börjat fått konkurrens av lite smidigare och snyggare lås. Jag tror nog att det går eller kommer mycket snart gå att hitta ett lås som är mer "integrerat" och inte behöver en stor klump på utsidan...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.