Funderade på bästa sättet att ställa upp kylskåp som del i ett rakt kök. Vill ha både hel kyl och hel frys.
Skall man ha den "i kö" dvs båda handtagen på båda sida så att man kommer in i båda skåpen från samma sida.
Eller skall man ha dem side-by-side dvs med båda handtag in mot mitten så att man öppnar dem som en dubbeldörr.
Vad är smartast, hur har ni gjort?
Skall man ha den "i kö" dvs båda handtagen på båda sida så att man kommer in i båda skåpen från samma sida.
Eller skall man ha dem side-by-side dvs med båda handtag in mot mitten så att man öppnar dem som en dubbeldörr.
Vad är smartast, hur har ni gjort?
Vi tänkte ha dem "i kö" men blev varnad av säljaren att man med "vår modell" (någon halvny Electrolux) lätt riskerade att buckla den ena dörren om placerade dörrarna så. Därför blev det båda handtagen i mitten.
På förhand tyckte jag att "i kö" varianten borde ha varit bäst men jag kan inte säga att jag retar mig på att ha båda handtagen i mitten.
På förhand tyckte jag att "i kö" varianten borde ha varit bäst men jag kan inte säga att jag retar mig på att ha båda handtagen i mitten.
Klicka här för att svara
