Vattenutkastaren läckte, så jag monterade isär den och bytte en packning. När jag monterade ihop den igen och öppnade kranen, läckte det mycket från de hål som ska förhindra att den fryser på vintern. Vad kan jag ha gjort för fel?
Jag skulle vilja påstå att det är en äldre Trio Perfekta.
Men du saknar det blåa stänkskyddet.
Kan denna tidigare tråd hjälpa dig på traven?!
https://www.byggahus.se/forum/threads/laeckande-vattenutkastare.169282/
Men du saknar det blåa stänkskyddet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan denna tidigare tråd hjälpa dig på traven?!
https://www.byggahus.se/forum/threads/laeckande-vattenutkastare.169282/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara

