13 198 läst ·
3 svar
13k läst
3 svar
Hur rengöra frostat glas?
Finns det någon som har tips på hur man rengör frostat glas??
Vi har nämligen frostat glas i vitrinskåpen i badrummet och jag har så klart lyckats skvätta ner skåpet på min sida... Det har liksom blivit några små runda fläckar på insidan av glaset ("frosten" är på insidan av luckorna).
Jag har försökt få bort fläckarna med glasputs och nån annan rengöringsspray, men så fort glaset torkar så finns dom där igen!
*suck*
Så är det nån som har någon "supermetod" att dela med sig av så skulle jag bli sååå glad! ;D
Vi har nämligen frostat glas i vitrinskåpen i badrummet och jag har så klart lyckats skvätta ner skåpet på min sida... Det har liksom blivit några små runda fläckar på insidan av glaset ("frosten" är på insidan av luckorna).
Jag har försökt få bort fläckarna med glasputs och nån annan rengöringsspray, men så fort glaset torkar så finns dom där igen!
Så är det nån som har någon "supermetod" att dela med sig av så skulle jag bli sååå glad! ;D
Produkter som diskuteras: "rengöra glas"
Polermedel glasförnyare 200 ml Norenco
Rengör glaset i duschen
239 kr inkl moms
Läs mer
Vad triost!marge skrev:Finns det någon som har tips på hur man rengör frostat glas??
Jag har försökt få bort fläckarna med glasputs och nån annan rengöringsspray, men så fort glaset torkar så finns dom där igen!*suck*
Lycka till!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden