T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 294 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 294 inlägg
Köpte en fogskumspistol för att jag är så trött på att alla rör till fogskumsburkarna sätts igen så fort man använt lite fogskum.
När jag använt den en gång försökte jag blåsa rent den så mycket det gick med tryckluft. Men när jag skulle använda den igen så kom det knappt något fogskum alls genom pistolen.
Hur gör ni rent era fogskumpistoler för bäst resultat?
När jag använt den en gång försökte jag blåsa rent den så mycket det gick med tryckluft. Men när jag skulle använda den igen så kom det knappt något fogskum alls genom pistolen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "fogspruta"
Fogsprutor
Fogsprutor är verktyg som används för att applicera fogmassa, oftast i form av silikon eller akryl, vid tätning och limning i byggnadskonstruktioner och hantverksprojekt. De är essentiella för att uppnå en jämn och kontrollerad applicering
Läs mer
Man gör inte rent pistolen, tuben kan sitta kvar i ett par år utan att torka.T Ejmelie skrev:Köpte en fogskumspistol för att jag är så trött på att alla rör till fogskumsburkarna sätts igen så fort man använt lite fogskum.
[bild] [bild]
Smidigt att alltid ha fogskum till hands.
När tuben är slut sätter man dit en ny direkt så inget torkar.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden