Haha ja du varför de har blivit så kallt vet ja inte.. Men de måste väl va vattnet som kommer in från brunnen som är så kallt.. Ja va tvungen att fylla på lite tidigare idag för vi har bytt ett element..

Jaha så ja måste ta ledigt från jobbet varannan dag för att elda :) de är ju inte ekonomiskt :)

Nämen seriöst hur länge ska ja elda då ungefär.. Brukar bara köra en tvåtimmar på morgonen och två på kvällen.. Vore de bättre att elda typ 5 timmar på kvällen bara i så fall? mer hinner vi knappast...
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.