Har i många år haft en fjärrvärmemätare på mitt system. Tyvärr har den inte visat rätt, visat för lite. Jag misstänker att de befintliga (gamla) dykrören inte varit optimala.
Hur skall dykrören sitta för att mätvärdena skall bli korrekta?
Hur skall dykrören sitta för att mätvärdena skall bli korrekta?
Klicka här för att svara
