Jag håller som bäst på att montera köksstommar från Ikea .... jättekul. Jag har bara 60 cm bänkskåp och diskbänkskåpet är en likadan stomme som lådstommarna. Hur gör man där rören ska gå upp? Ska jag montera stommen som den är och snickaren sen såga ut för rören eller skippar man bakstycket redan från början och bara sågar i botten?
Tack på förhand!