Jag håller som bäst på att montera köksstommar från Ikea .... jättekul. Jag har bara 60 cm bänkskåp och diskbänkskåpet är en likadan stomme som lådstommarna. Hur gör man där rören ska gå upp? Ska jag montera stommen som den är och snickaren sen såga ut för rören eller skippar man bakstycket redan från början och bara sågar i botten?

Tack på förhand!
 
Paul-Staffanstorp
Montera ihop det som vanligt.
Den som monterar köket mäter in och sågar ut snyggt och prydligt där det behövs.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.