Hej
Har köpt en äldre matsalsmöbel i björk som jag vill måla om. Hur går jag till väga? Jag förstår jag måste slipa på trät. Men sen? Grund? Vilken färg sen? Ska man ha pensel och hur undviker man då att få spår av penseldragen? Jättetacksam för alla råd och tips.