NicanNican #1 Medlem · 1 inlägg 8 aug 08:15 NicanNican Medlem 1 inlägg 8 aug 08:15 #1 Jag ska gjuta igen en golvbrunn och en rörmokare kollade och sa att jag skulle anbända mig av ett sådant här tätningslock. Nu kan jag för mitt liv inte förstå hur jag ska få bort insatsen i golvbrunnen för att få dit locket. Någon som har ett tips? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #golvbrunn #lossa
Jag ska gjuta igen en golvbrunn och en rörmokare kollade och sa att jag skulle anbända mig av ett sådant här tätningslock. Nu kan jag för mitt liv inte förstå hur jag ska få bort insatsen i golvbrunnen för att få dit locket. Någon som har ett tips?
I InsidersUnited #2 Medlem · Västra Götaland · 3 295 inlägg 8 aug 08:25 InsidersUnited Medlem Västra Götaland 3 295 inlägg 8 aug 08:25 #2 Tror den du har är fastgjuten och inte ska tas bort. Lägg en plastpåse runt ditt lock innan du gjuter så det blir tätt.
Tror den du har är fastgjuten och inte ska tas bort. Lägg en plastpåse runt ditt lock innan du gjuter så det blir tätt.