U Ugish #1 Medlem · 6 inlägg 19 okt 21:07 Ugish Medlem 6 inlägg 19 okt 21:07 #1 Hej! Har en termostat på ett element från 90-talet där jag tror att jag behöver motionera stiftet, jag har dock ingen aning hur den här modellen skruvas av? Någon som vet? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #lossa #termostater
Hej! Har en termostat på ett element från 90-talet där jag tror att jag behöver motionera stiftet, jag har dock ingen aning hur den här modellen skruvas av? Någon som vet?
D Dilato #2 Medlem · Södra Skåne · 13 403 inlägg 19 okt 21:20 Dilato Medlem Södra Skåne 13 403 inlägg 19 okt 21:20 #2 Jag VET inte men jag skulle lossat muttern. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Ventilen/stiftet sitter nog med invändig gänga inne i röret.
Jag VET inte men jag skulle lossat muttern. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Ventilen/stiftet sitter nog med invändig gänga inne i röret.