Sambon och jag har äntligen fått tag på vår drömlägenhet vilket vi är såå glada över 
Men det betyder även att vi måste fixa till tapeterna här hemma på nåt sätt då våra katter varit i farten med klorna och lämnat klösmärken lite här och var..
Vore ju toppen om man kunde fixa det här själv på nåt sätt då vi inte direkt har pengar i överflöd, så ja, går det att fixa det här själv, och hur gör man isf? Har lite tapeter som blev över liggandes här hemma.
Men det betyder även att vi måste fixa till tapeterna här hemma på nåt sätt då våra katter varit i farten med klorna och lämnat klösmärken lite här och var..
Vore ju toppen om man kunde fixa det här själv på nåt sätt då vi inte direkt har pengar i överflöd, så ja, går det att fixa det här själv, och hur gör man isf? Har lite tapeter som blev över liggandes här hemma.
Hej Flingding.
Det kan gå, såvida de inte är solblekta eller ändrat färg av annan anledning.
MEN det klassas som fusk.
Riv remsor som du kladdar på mycket tapetklister, justera in det så det passar i mönstret, torka med handduk. De mesta går att fixa.
Vitsen med det hela när man river är att de blir tunnare och tunnare papper desto längre ut på kanten du kommer.
Lycka till
Ps: Kom ihåg att det kallas för att fuska.
Ds
Det kan gå, såvida de inte är solblekta eller ändrat färg av annan anledning.
MEN det klassas som fusk.
Riv remsor som du kladdar på mycket tapetklister, justera in det så det passar i mönstret, torka med handduk. De mesta går att fixa.
Vitsen med det hela när man river är att de blir tunnare och tunnare papper desto längre ut på kanten du kommer.
Lycka till
Ps: Kom ihåg att det kallas för att fuska.
Att sätta nya våder är inte ett alternativ eller? Jag bara undrar för det känns ju som det snabbaste och enklaste sättet att få till det bra. Är det en hyresrätt så förstår jag att det måste göras för det besiktas ju innan nästa ska komma in men frågan är ju då vad dom tycker om ett ev fusk som nämnts ovan. Är det en BRF så köper dom ju det i befintligt skick väl och är det ett hus lika så, det är ju bara tapeter det handlar om, finns ju svinbilliga att kasta upp och gör man det själv så blir det ju ingen kostnad heller direkt.
Klicka här för att svara