Moria #1 Medlem · 1 inlägg 9 aug 2025 01:20 Moria Medlem 1 inlägg 9 aug 2025 01:20 #1 Jag vet inte hur detta ska lösas. Min nya tvättmaskin går inte att koppla till vattnet. Detta för att kopplingen inte passar Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #koppla
Jag vet inte hur detta ska lösas. Min nya tvättmaskin går inte att koppla till vattnet. Detta för att kopplingen inte passar
T tergo #2 Medlem · 6 114 inlägg 9 aug 2025 11:07 tergo Medlem 6 114 inlägg 9 aug 2025 11:07 #2 den på första bilden ser ut att kunna vara en övergång från 1/2" till 3/4" är där gängor invändigt oxså ? om så är fallet då skall yttergängorna passa på den som kommer från tvättmaskinen och invändiga gängor passa på ballofixen på bild 2
den på första bilden ser ut att kunna vara en övergång från 1/2" till 3/4" är där gängor invändigt oxså ? om så är fallet då skall yttergängorna passa på den som kommer från tvättmaskinen och invändiga gängor passa på ballofixen på bild 2