Hej
Har en bergvärmepump från 2007 IVT Greenline HT plus. Hur/vad kopplar jag in så att jag får ett larm till mobilen. Har en Homey Pro och kör en del både Fibaro och Nexa. Vilken typ av enhet kan jag använda till detta? Finns en färdig potenialfri larmutgång enligt bild nedan. Har ”flyttat” tillskottet (9 kW) i menyn så långt bort det går men om en inkommande fas i säkringsskåpet av någon anledning slår ifrån så slår ju tillskottet på i alla fall.