2 229 läst ·
16 svar
2k läst
16 svar
Hur kan man mjuka upp låsen på systainers?
Sida 1 av 2
Min egna fingrar o naglar och jag är säker på att dom flesta andras hatar snäpplåsen dom gamla systainrarna.
Jag är övertygad om att för er som öppnar o stänger ett par tre gånger om dan så har låsen mjukats upp med tiden, men för oss andra?
Någon som har ett bra tips på hur man kan göra låsen användarvänliga för mina fingrar? Eller är enda sättet att bända upp dom med ett lämpligtnverktyg?
Jag är övertygad om att för er som öppnar o stänger ett par tre gånger om dan så har låsen mjukats upp med tiden, men för oss andra?
Någon som har ett bra tips på hur man kan göra låsen användarvänliga för mina fingrar? Eller är enda sättet att bända upp dom med ett lämpligtnverktyg?
Kan rekommendera dyksilikon. Fungerar prima till just detta.
Förklaring. Finns där du kan hyra/köpa dykarutrustning. Används för packningar och liknande.
Förklaring. Finns där du kan hyra/köpa dykarutrustning. Används för packningar och liknande.
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Jag tyckte att det gick över ganska fort. Om det inte gör det stavas lösningen t-loc.
Fast om man inte använder dom mer än att dom inte ens sliter in sig, kommer dom nog inte heller att slita ut sig efter man filat liteskalman1 skrev: