1 930 läst ·
28 svar
2k läst
28 svar
hur hittar jag renoveringskille/bolag?
Sida 1 av 2
behöver renovera lägenheten.
hur hittar man en kille eller en grupp personer som kan sköta detta?
finns den sida med olika bolag man kan söka/filtrera på eller hur funkar det?
hur hittar man en kille eller en grupp personer som kan sköta detta?
finns den sida med olika bolag man kan söka/filtrera på eller hur funkar det?
- lägenhet i södra stockholms län.
- det ska inte vara dyrt. jag är inte bill gates.
Redigerat:
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 496 inlägg
Får det vara en tjej?
Birgit. Du som har hjälpt mycket på mina andra trådar.BirgitS skrev:
En fråga:
Om man bygger ett minikök och kopplar avloppet till avloppet i badrummet. Blir det knas framöver? Detta moment är inget jag tänkt berätta till styrelsen därför att dem är negativa till allt.
Stambyte om 5-10 år.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 204 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 204 inlägg
Om man gör saker i en bostadsrätt, som enligt lag eller stadgar kräver tillstånd av styrelsen, men man har inte fått detta tillstånd, så kan det leda till att bostadsrätten förverkas, dvs. man blir av med den.
Att koppla köksavloppet till badrumsavloppet kan leda till att stammarna från badrummet fortare sätts igen, alltså ökade kostnader för föreningen.
Att koppla köksavloppet till badrumsavloppet kan leda till att stammarna från badrummet fortare sätts igen, alltså ökade kostnader för föreningen.
Grejjen är att detta rum har varit ett kök tidigare.BirgitS skrev:
Om man gör saker i en bostadsrätt, som enligt lag eller stadgar kräver tillstånd av styrelsen, men man har inte fått detta tillstånd, så kan det leda till att bostadsrätten förverkas, dvs. man blir av med den.
De på våning 1 och 2 har kök i detta rum.
Så det borde väl vara samma avlopp?