Vi har en krypgrund där radon samlas och någonstans hittar radonet i i huset. Vi har ett nybyggt hjältevadshus, björken som är absolut tätt i trossbotten enligt tillverkaren men ändå hittar radonet in. Kan man inte typ fylla grunden med nån ofarlig färgad rök eller nåt för att hitta läckor? hur gör man?