Någon som vet hur hårt Biltemas 15mm PEX-kopplingar ska dras. Biltema har ingen info alls.
 
L
Du får dra med lite känsla , lagom är bäst , då går inget sönder eller läcker
 
Krilleman
Det är väl just därför man inte handlar "no name".

Handlar du delar från en större tillverkare så finns det monteringsanvisningar.

Jag rekommenderar alltid Vatette från Gustavsberg!
http://www.vatette.se/

Väl investerade pengar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.