Tyvärr går nog aldrig enkelt och billigt hand i hand 
Gratis behöver det inte vara.. funderade kanske på z-panel el pärlspont. Men funderade då på hur jag skall avsluta första och sista brädan och över och under.Niklasloow skrev:
Funderade annars på plywood el liknande, men även då vill man kanske ha nån lämplig ram runt och frågan är då vad för nån.
Sen funderade jag även om jag borde isolera på nåt sätt. Nu var det helt tomt där inne.
Tycker du jag skall spika den då för att enklare kunna montera bort den eller skruva/limma? Känns som det sitter bättre och inga spikar som kan krypa ut men inte lätt att skruva ut målade skruv om den nån gång behöver bytas.T tergo skrev:
Klicka här för att svara
