spegeln på altandörren var dålig. Även borttenstycket är utbytt efter bilen togs. Vad hade ni ersatt spegeln med? Huset är från 49. Får gärna vara enkelt och billigt.
 
  • Altandörr i äldre hus med borttagen spegel och ett utbytt nedre stycke i behov av reparation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tyvärr går nog aldrig enkelt och billigt hand i hand :)
 
Niklasloow Niklasloow skrev:
Tyvärr går nog aldrig enkelt och billigt hand i hand :)
Gratis behöver det inte vara.. funderade kanske på z-panel el pärlspont. Men funderade då på hur jag skall avsluta första och sista brädan och över och under.

Funderade annars på plywood el liknande, men även då vill man kanske ha nån lämplig ram runt och frågan är då vad för nån.

Sen funderade jag även om jag borde isolera på nåt sätt. Nu var det helt tomt där inne.
 
spårad plywood
 
T tergo skrev:
spårad plywood
Med eller utan ram runt? I sådana fall vilken ram?
 
V Villa1949 skrev:
Med eller utan ram runt? I sådana fall vilken ram?
utan ram fasa kanterna lite, var nog med målningen av kanterna
 
  • Gilla
Villa1949
  • Laddar…
T tergo skrev:
utan ram fasa kanterna lite, var nog med målningen av kanterna
Tycker du jag skall spika den då för att enklare kunna montera bort den eller skruva/limma? Känns som det sitter bättre och inga spikar som kan krypa ut men inte lätt att skruva ut målade skruv om den nån gång behöver bytas.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.