Hej. Funderar på att sänka taket i köket och sätta in spotlight. När det gäller infällda ledningar för det, går man med slang mellan eller går man med en slang från varje lampa till en kopplingsdosa?
Tacksam för idéer.
 
Man går med slang mellan.
Spottar från t.ex. Hide-a-lite har fäste för 16mm slang till drivdonet.
 
Hej. Vad vill du uppnå? Det finns många sätt idag att få bra och mysig belysning som är trevligare.
/W
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.