Jag renoverar ett kök i en gammal BRF och undrar om hur jag ska fästa taklist. Underlaget är någon skum betong/sten med ett lager gips på. Och ganska ojämnt.
Jag tänkte använda håkäl och försökte idag att limma. Pga ojämnheter ligger listen inte riktigt an och lämnar springor. Limmet fick 5 min att härda men listen föll ned. Vad göra?