Vi har äntligen bestämt oss för att ha glas istället för kakel vid diskbänken. Hur fäster man det bäst? Där jag sett har man satt en trälist både upptill och nedtill. Hos oss kommer inte det bli så bra eftersom det är vid diskbänken (rostfri). Nån som vet några andra alternativ? Annat att tänka på?
 
Hej!!

har själv satt glasstänkskydd över diskbänken,som e i Plåt??en list i över kant och en i under kant.Listerna fräste jag ur så att glaset skulle krypa in bakom på ett snyggt sätt,borrade och försänkte skruvarna.till sist satte jag en siliconsträng mellan bänken och listen..vet inte om det behövdes men det är gjort iaf.



kör så det ryker........../X
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.