När jag satte upp lite nätverkskabel för 7-8 år sen tyckte jag smältlim var en grym ide. Enkelt att få dit och satt bra utan att det syntes särskilt. Sen när alla kablarna började lossna efter några år så insåg jag att det var bättre med kabellist...
 
Jag måste ha haft både snäll kabel (ECS) och bra lim när jag gjorde det :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.