Hejsan!
Har ett stort problem, som jag tydligen inte är ensam om. 2014 rustade vi ett kök. Satte dit Utrusta Bänkbeysning under skäp. Till det IKEA Ansluta fjärrkontroll. Nu är fjärren spårlöst försvunnen. Är det ngn som har en sn liggandes hemma? Som dessutom inte vill ha ockerpros för den? Skulle bli så glad i sdana fall, För IKEA har inga och inte ngt svar på hur man kan f tag p. Tycker att det känns dumt att behöva byta ut hela belysningen pga detta.
Hälsn Levaka61
Vit rund fjärrkontroll med en knapp i mitten och en liten indikator under, på en ljus bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tkd
L levaka61 skrev:
Hejsan!
Har ett stort problem, som jag tydligen inte är ensam om. 2014 rustade vi ett kök. Satte dit Utrusta Bänkbeysning under skäp. Till det IKEA Ansluta fjärrkontroll. Nu är fjärren spårlöst försvunnen. Är det ngn som har en sn liggandes hemma? Som dessutom inte vill ha ockerpros för den? Skulle bli så glad i sdana fall, För IKEA har inga och inte ngt svar på hur man kan f tag p. Tycker att det känns dumt att behöva byta ut hela belysningen pga detta.
Hälsn Levaka61
[bild]
Har du kvar den trasiga fjärrkontrollen?
Jag kan hjälpa till med att försöka laga den om du vill!
Mvh.

Tkd Tkd skrev:
Mvh.
Hej & Tack!
Glömde att jag lagt ut detta, Den gamla hade försvunnit i en uthyrningsdel som vi har. Men har fått tag på en. Men super tack för erbjudandet. MVH Lena

• Gilla
Tkd
  • Laddar…
Hej!
Även jag behöver få tag på en Ansluta fjärrkontroll. Alternativet verkar vara att bygga helt ny belysning, vilket inte lockar. Tacksam för all hjälp!

Tkd
flinkjoles flinkjoles skrev:
Hej!
Även jag behöver få tag på en Ansluta fjärrkontroll. Alternativet verkar vara att bygga helt ny belysning, vilket inte lockar. Tacksam för all hjälp!
Hej,
Fungerar inte din gamla? Eller försvann den?
Mvh.

Dnn slutade fungera och sedan så skulle en person hjälpa mig att löda om den, men det gick inte så bra försiktigt uttryckt, så den är slängd.

Tkd
flinkjoles flinkjoles skrev:
Dnn slutade fungera och sedan så skulle en person hjälpa mig att löda om den, men det gick inte så bra försiktigt uttryckt, så den är slängd.
Finns en på Tradera för salu. Har du kollat?

Tack! Vann budgivningen

• Gilla
Tkd
  • Laddar…
L levaka61 skrev:
Hejsan!
Hälsn Levaka61
[bild]
Hej. Lyckades du hitta något alternativ. Jag har samma problem

Tkd
stennejonsson stennejonsson skrev:
Hej. Lyckades du hitta något alternativ. Jag har samma problem
Hej,
Jag har hjälpt flera att få igång deras fjärrkontroll igen.
Tveka inte om du behöver hjälp.
Mvh.

@Tkd
Är det kallödningar som är problem i dessa?

Jag köpte två när jag byggde köket så jag har en i reserv 😇

Är inte oäven med lödkolven heller om det blir bekymmer.
Saknar dock stereoskopet jag hade när jag jobbade med att löda kretskort.

• Gilla
Tkd
  • Laddar…
Tkd Tkd skrev:
Hej,
Jag har hjälpt flera att få igång deras fjärrkontroll igen.
Tveka inte om du behöver hjälp.
Mvh.
Tjena, jag önskar hjälp med min. Jag har den, den fungerar ibland, ibland inte. Väldigt ostabil i drift.

Jarlingar Jarlingar skrev:
Jag köpte två när jag byggde köket så jag har en i reserv 😇

Är inte oäven med lödkolven heller om det blir bekymmer.
Saknar dock stereoskopet jag hade när jag jobbade med att löda kretskort.
Har du fortfarande någon kvar så är jag spekulant.Mvh Göran

Tkd Tkd skrev:
Mvh.
Såg att du kanske kunde fixa trasig Ikea Anslut fjärrbrytare !
- Om du är fortfarande ”i branchen” : hur går vi till väga ?
Johan

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.