Hej, jag har nästan samma problem, under en tvålpump samlades vatten. När jag lyfte bort den såg jag att det blivit en svart ring.
Jag tror jag borde oljat in mycket mycket mer än vad jag gjorde på en ekskiva för ett handfat.
Det enda jag kommer på är att sandpappra och olja in igen. I mitt fall ganska djupt tyvärr.
Jag tror jag borde oljat in mycket mycket mer än vad jag gjorde på en ekskiva för ett handfat.
Det enda jag kommer på är att sandpappra och olja in igen. I mitt fall ganska djupt tyvärr.
Tack för svar! Sandpappra på själva fläcken eller hela bänken?F fredand44 skrev:Hej, jag har nästan samma problem, under en tvålpump samlades vatten. När jag lyfte bort den såg jag att det blivit en svart ring.
Jag "fuskade" och tog bara fläcken litegrann. Men den syns fortfarande. Någon gång i framtiden kanske jag slipar lite till, men förmodligen bara på fläcken. Om det blir för mycket så en "grop" uppstår går jag nog köra åtminstone ett större område.M Martina Frick Isberg skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Färgborttagningsmedel källare
Färg, Måla & Tapetsera -
Hur får jag gräsmattan fin, efter att tagit bort stubbar och buskar?
Gräsmatta -
Hur får jag bort rester av tapet från murstock ..?
Färg, Måla & Tapetsera -
Hur får jag bort småpartiklar ur poolvattnet?
Pool -
Måla över fuktfläckar imed täckande färg- alt tvätta bort
Färg, Måla & Tapetsera