Jag har trall på balkongen som jag oljar in med träolja varje år. Vet att överflödig olja måste ha runnit ner på betonggolvet mellan springorna. Hur får jag bort oljefläckarna inför eventuell flytt i framtiden?
 
Den sugs upp av betongen och går i princip inte att få väck.
 
Okej, men då är det rätt många balkonger som ser fläckiga ut om man har haft trall och oljat in dem. Eller brukar man lägga något slags skydd under trallen för att skydda betonggolvet?
 
Redigerat:
J jendapen skrev:
Hur får jag bort oljefläckarna inför eventuell flytt i framtiden?
Det får du antagligen inte. Olja hela plattan så märks det mindre om du är rädd att någon bryr sig, vilket jag inte tror är så stor risk. :cool:
 
  • Gilla
Fadai
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.