Hej,
Vår gamla vattenutkastare från Vårgårda (tror vi) börjar ge upp, den läcker vid nyckeln. Gick till Rinkabyrör och fick ca priser för reservdelarna men det visade sig kosta lika mycket som ett nytt.
Nu har vi bestämt och köpt en nytt från Gustavberg. Att installera den nya tror vi inte kommer att vara problemet, utan avinstallera den gamla är vår svårighet. Hur gör vi? Någon som vet (se bilder)?
Vår gamla vattenutkastare från Vårgårda (tror vi) börjar ge upp, den läcker vid nyckeln. Gick till Rinkabyrör och fick ca priser för reservdelarna men det visade sig kosta lika mycket som ett nytt.
Nu har vi bestämt och köpt en nytt från Gustavberg. Att installera den nya tror vi inte kommer att vara problemet, utan avinstallera den gamla är vår svårighet. Hur gör vi? Någon som vet (se bilder)?
Klicka här för att svara

