S SvanteC skrev:
Är de inte lämpligare att byta till en ny engreppsblandare?
Ja nog bäst men kranen sitter i en fjällstuga långt bort från en rörmokare... Dyrt! Är inte så händig att jag kan byta själv tyvärr
 
L Lagergreni skrev:
Ja nog bäst men kranen sitter i en fjällstuga långt bort från en rörmokare... Dyrt! Är inte så händig att jag kan byta själv tyvärr
Om du tar bilder och mått så kan du garanterat få hjälp här på forumet med det :D. Lite verktyg har du väl kanske.
 
  • Gilla
SvanteC och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.