L Lagergreni #16 Medlem · 8 inlägg 29 jan 2021 09:25 Lagergreni Medlem 8 inlägg 29 jan 2021 09:25 #16 S SvanteC skrev: Är de inte lämpligare att byta till en ny engreppsblandare? Ja nog bäst men kranen sitter i en fjällstuga långt bort från en rörmokare... Dyrt! Är inte så händig att jag kan byta själv tyvärr
S SvanteC skrev: Är de inte lämpligare att byta till en ny engreppsblandare? Ja nog bäst men kranen sitter i en fjällstuga långt bort från en rörmokare... Dyrt! Är inte så händig att jag kan byta själv tyvärr
T Tompafix #17 Medlem · 3 158 inlägg 29 jan 2021 11:06 Tompafix Medlem 3 158 inlägg 29 jan 2021 11:06 #17 L Lagergreni skrev: Ja nog bäst men kranen sitter i en fjällstuga långt bort från en rörmokare... Dyrt! Är inte så händig att jag kan byta själv tyvärr Om du tar bilder och mått så kan du garanterat få hjälp här på forumet med det . Lite verktyg har du väl kanske.
L Lagergreni skrev: Ja nog bäst men kranen sitter i en fjällstuga långt bort från en rörmokare... Dyrt! Är inte så händig att jag kan byta själv tyvärr Om du tar bilder och mått så kan du garanterat få hjälp här på forumet med det . Lite verktyg har du väl kanske.