Jag antar att det är asbestcement i mina svarta fönsterbrädor i alla fall, huset är byggt -68. Nu tycker jag att de behöver fräschas upp men har noll koll på vad som är lämpligt. Enklast är att putsa med någon olja, tänker jag. Hur hanterar andra sina? Och nej, jag tänker inte byta ut dem i brådrasket.
Klicka här för att svara


