Amazons översättning lider av Tourettes syndrom...

• Gilla
  • Haha
Mick13 och 11 till
  • Laddar…
Är det sånnahär kartellerna använder tro?
Kraftmann spännband på 8 meter med en spännanordning och en krok, avsedd för att säkra last.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
boschkenta och 4 till
  • Laddar…
Violina Violina skrev:
[bild]
Kan. Inte. Sluta. Skratta. :crysmile::crysmile::crysmile::crysmile:

• Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Känns som ett jippo som är planerat :thinking::sweat:

• Gilla
boschkenta och 5 till
  • Laddar…
Conrad kör också med en del maskinöversatta beskrivningar. Där har jag ibland reagerar på lite dålig grammatik, men Amazons översättningar är ju i en helt egen klass.

Nästan så man tror att det är planerat...

• Gilla
Mick13 och 1 till
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Känns som ett jippo som är planerat :thinking::sweat:
Exakt.

Ingen som misstänker att denna Svengelska är medveten och syftar till att locka till sig mindre bemedlade individer till att även klicka på Köp nu?

• Gilla
Mick13
  • Laddar…
useless useless skrev:
Amazons översättningar är ju i en helt egen klass.
Ja det är väl klart att ett företag av Amazons storlek har resurserna att prestera något extraordinärt. :crysmile:

P
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Ingen som misstänker att denna Svengelska är medveten och syftar till att locka till sig mindre bemedlade individer till att även klicka på Köp nu?

Nää jag är helt helt övertygad att det inte finns någon på detta forum som vid ett eller flera tillfälle klickat hem något villhöver bara för att det ser kul ut... :cool:

• Haha
ricebridge
  • Laddar…
mathiash77 skrev:
Nää jag är helt helt övertygad att det inte finns någon på detta forum som vid ett eller flera tillfälle klickat hem något villhöver bara för att det ser kul ut... :cool:
Nej, kanske inte det, men det kan bli många klick för att leta text och då kan man ju råka hitta det man tänkt köpa och då kanske väljer detta inköpsställen istället för sitt vanliga.

Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Hur många spännband med knark eller duschdraperier med kukar har du klickat hem? Du kommer att bli besviken...

• Haha
  • Gilla
Immobil och 2 till
  • Laddar…
mathiash77 skrev:
- - - klickat hem något villhöver bara för att det ser kul kuk ut... :cool:
There, fixed it for you...:p

• Gilla
  • Haha
Klass0n och 3 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Hur många spännband med knark eller duschdraperier med kukar har du klickat hem? Du kommer att bli besviken...
Grejen lär ju vara att det nu inte finns en enda svensk i Amazons målgrupp som missat att dom lanserat en svensk filial.

Ja, men vad säger lagstiftningen? Om jag beställer hem knarkspännband men det visar sig vara bluff efter att jag har tuggat i mig hela skiten - Vad ska jag göra då?

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Mick13 och 5 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Ja, men vad säger lagstiftningen? Om jag beställer hem knarkspännband men det visar sig vara bluff efter att jag har tuggat i mig hela skiten - Vad ska jag göra då?
Du får skylla dig själv! Hörs ju på namnet, knarkspännband används för att spänna fast knarklasten......:cool:

• Gilla
Mick13 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.