Fairlane
Dalbotant Dalbotös skrev:
När jag klipper mig, vart fjärde år ungefär, så ändras det från midjelångt till några cm långt. Hade du missat det med tror du? :crysmile:
För många år sen dejtade jag en tjej och hon frågade vad jag såg först hos en tjej och jag svarade "håret". Någon vecka senare kom hon nypermanentat (har jag fått höra efteråt). Jag såg inget och sa således inte heller något. Hennes tolkning varför jag inte kommenterade var dock en annan... :oops:

Så, jag kan helt klart missa iallafall...

Vi blev iallafall ihop och kanske ett år senare ringde jag till hennes jobb (ni vet, Innan man hade mobiler) för att höra när hon skulle komma hem. Hennes jobbarkompis sa att hon gått tidigare för hon skulle till frisören. Härligt tänkte jag och gav henne såklart en komplimang när hon kom hem nyfriserad. "Har du pratat med Susanne?" var svaret jag fick. :oops:

• Haha
  • Gilla
Workingclasshero och 10 till
  • Laddar…
Staffans2000
Fruntimmer!

Mikael_L
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Wow, här hade det spårat ur sen jag tittade in senast. :rofl: [bild]
NU blev jag kränkt.
Varför är den gula vagnen sist?

MathiasS MathiasS skrev:
Detta är faktiskt lyteskomik och på annans bekostnad. Inte roligt. Och även om det vore roligt så skrattar jag inte så det syns.
Hm, vet du att Trumpen ser ut så utan kallingar? Förstår i så fall att han är lite trumpen över den lilla stumpen;)

Fairlane
Kan ta en till från verkliga livet:

Jag sitter i bilen med min kompis på väg hem till honom. Han säger då att hans sambo fått ett nytt jobb. Hans sambo hade varit arbetslös rätt länge så jag sa "vad kul, då stannar jag gör framme och köper en bukett blommor till henne". Kompisen trodde jag skojade tills jag stannade vid blomsterhandeln och han inser att jag menade allvar. Han insåg då att han nog skulle köpa en bukett han också, en lite större. Sagt och gjort, vi handlade varsin bukett och åkte hem till honom. Jag var först in och gav min bukett till hans sambo och san "grattis till nya jobbet" och hon blev såklart glad.

Sen sträckte min kompis fram sin bukett och sa samma sak. Hon tittade bara på honom och så sa hon: "Varför kommer du med blommor helt plötsligt? Har du varit otrogen?" :rofl:

• Haha
  • Gilla
Workingclasshero och 4 till
  • Laddar…
Tur man har koll!

• Fotomontage med text "Don't believe everything on the Internet about COVID-19" ovanför en bild av Prince, felaktigt attribuerad till Bob Dylan från Metallica.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Workingclasshero och 12 till
  • Laddar…
Staffans2000
Fairlane Fairlane skrev:
Kan ta en till från verkliga livet:

Jag sitter i bilen med min kompis på väg hem till honom. Han säger då att hans sambo fått ett nytt jobb. Hans sambo hade varit arbetslös rätt länge så jag sa "vad kul, då stannar jag gör framme och köper en bukett blommor till henne". Kompisen trodde jag skojade tills jag stannade vid blomsterhandeln och han inser att jag menade allvar. Han insåg då att han nog skulle köpa en bukett han också, en lite större. Sagt och gjort, vi handlade varsin bukett och åkte hem till honom. Jag var först in och gav min bukett till hans sambo och san "grattis till nya jobbet" och hon blev såklart glad.

Sen sträckte min kompis fram sin bukett och sa samma sak. Hon tittade bara på honom och så sa hon: "Varför kommer du med blommor helt plötsligt? Har du varit otrogen?" :rofl:
Fruntimmer!

T
H HEM2121 skrev:
Detta gäller alla som har kommenterat.
Har skrivit ett flertal tillfälle men det tycks inte ha gått in, har inte benämnt det som lyteskomik utan som att göra sig rolig på andras bekostnad! Visst är människor olika men som jag skrivit ett flertal gånger så tycker jag inte att lyteskomik och göra sig rolig på andras bekostnad är humor, det är bara plumpt och elakt. Humor är något alla kan le och skratta åt.
Det finns gott om den sortens humor.

Och ni som försöker göra er lustiga och gör direkt personliga påhopp, det är lugnt, dessa personer ignorerar jag helt för att vi har absolut inget att tillföra varandra! Med ignorera=jag ser inte era inlägg och läses därmed inte.
Håll er till ämnet, tack.

images

• Haha
  • Gilla
hyggabus och 3 till
  • Laddar…
T
72924466_478406332764224_7412370114220720578_n.jpg

• Haha
Fotografen och 1 till
  • Laddar…
H HEM2121 skrev:
Detta gäller alla som har kommenterat.
Har skrivit ett flertal tillfälle men det tycks inte ha gått in, har inte benämnt det som lyteskomik utan som att göra sig rolig på andras bekostnad! Visst är människor olika men som jag skrivit ett flertal gånger så tycker jag inte att lyteskomik och göra sig rolig på andras bekostnad är humor, det är bara plumpt och elakt. Humor är något alla kan le och skratta åt.
Det finns gott om den sortens humor.

Och ni som försöker göra er lustiga och gör direkt personliga påhopp, det är lugnt, dessa personer ignorerar jag helt för att vi har absolut inget att tillföra varandra! Med ignorera=jag ser inte era inlägg och läses därmed inte.

Humor gör sig extra bra på andras bekostnad. Den här roasten av Justin Bieber är bland det roligaste jag sett. Han är rätt träffsäker själv ;)

• Gilla
  • Haha
Tokslut och 4 till
  • Laddar…
T
På tal om att bli kränkt... :crysmile::rofl:

Skärmdump av tweet från 'pappavitsar' med textskämt om pollenallergi och dess påverkan på svenskar.
Skapa konto

Skämtsam tweet från "pappavitsar" som ber om ursäkt till allergiker.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Fredandel och 27 till
  • Laddar…
T Turbo_Tail skrev:
På tal om att bli kränkt... :crysmile::rofl:

[bild]

[bild]
Text på en grön bakgrund med akronymen 'LMFMO: laughing my fucking mask off.'
Skapa konto

• Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Man som liknar en känd skådespelerska med citaat om lockdowns påverkan.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Staffans2000 och 2 till
  • Laddar…
N
Yngsta dottern stylade min verktygslåda:D
Blå verktygslåda med hylsnycklar och tänger dekorerad med maskrosor.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Fairlane och 12 till
  • Laddar…

• Gilla
  • Haha
hyggabus och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.