9 956 273 läst ·
46 641 svar
9956k läst
46,6k svar
Humorhörnan ...
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Ja jag tror ju då inte att de där ”förmedlarna” ens satsar kundernas pengar i de där jättelotterierna...TeroM skrev:
Jag spelar inte själv, men just Lottoland dök upp i en liknande diskussion i ett annat forum för ett tag sedan. Visst kan man ifrågasätta deras typ av skuggspel, vinstpotter och möjligheten för en person att vinna de pengar dom skyltar med, men dom pysslar med lotteri och har tillstånd från Svenska spelinspektionen.
Åter till ämnet.
Åter till ämnet.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Skaffa den nu. Den syns ändå inte förrän den är aktuell.




